20080520

我觉得。。。

我现在很烦。。。因为我根本都不懂他。
我怎么知道他在想什么?谁知道读男生有怎么难 T_T
上一次,我已经了解了,已经包容了。现在呢?我怎么相信他?
我每天也有一点伤心,我 应该是他的最好的朋友,不是吗?
我对他就是一个backup巴。
我一点也不了解他。

edit:
i am quite possibly the laziest person....ever.

but i mean, school is kind of useless now
and i'm tired of going T_T

you really suck D:<

1 comment:

megan. said...

you'll figure it all out. as complicated as things get, you'll always make it out alive. i know you will. 因为你很聪明。:)
我很爱你。